Lagfoto från piteå

Vi såg nyss lagbilderna från piteå summer games !!

driv bild<3
GA74.jpg en aning seriösare bild<3
Haha corre den här bilden e te dej på våra kära italienare  ;)<3

asso vilka minnen vi har tillsammans o det e så tråkigt att corre inte kan spela me oss mer för piteå hade verkligen inte varit lika kul utan dej du e liksom som en i lage.
ja älskar mitt lag o ifall ja fick välja så skulle ja aldrig byta<3

HAHA vill bara påpeka: (ja ser så kort ut te skillnad från dom andra  som står upp)
men det va bara för att igentligen så skulle ja  stå på knä men ja hade ju precis skadat knät då så ja kunde inte sitta så så då fick ja byta plats me ida o hon blev jätte sur på mej för att hon så gärna ville stå för att hon alltid brukar få sitta XD<3


Kommentarer
Postat av: cornelia

shit aso villka flesch back elr vad fan det heter aso gud vad man blickar tillbaka har fan inte tänkt på det på skit länge och nu kommer alla minnen tillbaka, och juste tack för bilden på italienare ME LOVE! Känner verkligen hur mycket jag saknar det nu tidigare har jag inte saknade det så mycket men nu får jag nästan ont för jag saknar det aso ååh mina italienare, min davide elr vad? come back!!! Han va verkligen skit snygg aso ååh vilderna som du fixat fram säger bara äkta sommarbilder!! vill tilbaka skulle fan göra mycket för at tfå leva om stunderna!<3

2009-08-27 @ 21:49:02
URL: http://muppbaarn.blogg.se/
Postat av: cornelia

Aso ååh jag ber få dom tillbaka, ge mig er tillbaka i alla fall bästa brudarna ever glömemr det alldrig!!!!!!1<3333333 juste kan du inte få fram lite bättre bilder från piteå elr ah så man kan somma;)(aa)<3

2009-08-27 @ 21:51:26
URL: http://muppbaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0