sjukgymnast

hejhej har typ nyss kommit hem från min sjukgymnast:)
hon sa att hon oxå tror att det kan va en korband skada ja har i knät men en enkel så det KANSKE inte behöver operera :)
men ifall ja opererar får ja åke hem dagen efter oprationen o så får ja gå me kryckor ett tag o det tar då ett halv år innan ja får spela fotboll igen :( men ifall ja inte opererar då tar det bara några få månader :)
ja o min sjukgymnast kom överens att ja ska komma dit tre gånger i veckan o träna mitt knä för det fanns typ ett litet gym där , ja har verkligen saknat att träna det e så kul på något sätt XD<3

Kommentarer
Postat av: EMMA ARVIDSSON ÖBERG

piteå if (pif) såklart ;) men vi möter nog aldrig varann, eftersom du är äldre än mig? du är väl inte 95a iaf? som jag :d hah ;> jag är liten, i knooow;) <3

2009-08-06 @ 15:59:11
URL: http://eeewx.blogg.se/
Postat av: Natalie

hahah du skämtar ?XD

det e ja som e liten ja e 96 :)

vårat lag va me i piteå summer games , vi kom trea :) det tog 12 timmar att åka te piteå härifrån

2009-08-06 @ 16:36:51
URL: http://varierad.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0