ja tappar muskler

förlåt att ja inte bloggat något tidigare idag men ja har inte varit hemma , igår hade ja dina o ida en liten mys kväll hos henne o så sov ja o dina där
o självklart vaknade vi oxå upp där o det va kvart över 10 o sedan tog vi oss upp för att äta frukost :)
klockan kvart över tolv hämtade mamma mej o dina o vi körde direkt te stockholm (solna) för att vi hade tid hos idrottkliniken för mitt knä :s
läkaren gissade på att det va i korsbanden skadan låg o då behövs dt kanske en opration om skadan e rejäl o så gav han mej en övning för mitt högra lår för ja har tappat mycke muskler i den man ser verkligen skillnad :(
ja blev tår ögd när han sa att det kanske va i korsbanden för då betyder det ju att ja inte får spela fotboll på mins ett halv år o i värsta fall i ett år :(
seriöst halva mitt liv har gått ut på att spela fotboll o ja älskar det verkligen o när ja hade mina före
detta skador  så kännde ja mej ledsen hela tiden , för ja måste ha någon sport att syssla me , ja e en riktig sportnörd XD


  
jagar boll :p                                     gissa vem som fick den? XD

ida hemma hos mej :p

Kommentarer
Postat av: anna

neeeh.... natta då ska inte vara ledsen, du kan alltid chipsa me mej ;)<3<3

2009-07-16 @ 11:44:05
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0