bild

tja tja idag har vi haft bild o vi hade jätte kul ja anna , melinda o dina målade våra läppar röda me målafärg o en skönhetsprick under ögat ungefär,, men ida  hahaha hon va värst hon såg ut som ett odjur !vi fick måla hennes face hahah hon såg riktigt rolig ut XD men efter skolan va man då me emma o sen åkte vi i väg på träning tillsammans :)
aa på träningen va våran tränare ovanligt hårt o skrek o skällde ut oss mycket i slutet o lät oss springa jätte mycket :(
men efter det orkade ja inte bära min fotbollsväska me dusch saker i så amanda o dina tog den åt mej te omklädningsrumet , dom va inte me på träningen för att amanda va förkyld o dina hade ont i foten .aa sen hade vi lite snack me laget o när ja gick te omklädningsrummet hade amanda o dina lagt upp mina kläder , dom hade lagt upp underkläder på en krok kläder på en krok o så hade dom lagt shampo o balsam i min dusch som dom t o m satt på te mej HAAHHAH det va värsta gulligt :p


HAHA en bild på min skönhetsprick :p

snygga ida XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0