Libanon!

Her for ni ett inlegg fron libanon!
har inte berettat att jag ska utomlands men jag fick veta det so sent.
men jag har jette kul her vi gor saker hela tiden , har klippt , fergat och fixat ogonbrynen her och det vart jette fint , men jag kommer inte avsloja vilken ferg jag fergat for det for ni se ner jag kommit hem igen for do legger jag ut en bild. aa do nackdelen med att vara ledig och slippa skolan och vara po semester er do att man for ta med sig hela skolan, har pluggat jette mycket idag och endo er jag inte ferdig en .om ni undrar varfor jag skriver konstigt so beror det po att det inte finns dom tre boksteverna efter z i alfabetet.
men nu ska jag tagga so ni for ha det bra puss elskar er kommer hem om 10 dagar ha det ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en härlig fredag!

2009-11-20 @ 12:17:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: anna

åhh.... saknar mina tvillingar sjukt mkt!!! :O<333

2009-11-23 @ 13:33:23
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0