whoooo!

nämen chena alla pojkar och flickor!
känner mej grymt spidad, jag känner mej ganska frisk idag jag vaknade utan nån huvudverk och yrhet jag kännde mej nästan hel frisk förutom att det är lite tungt att andas men skit it förfan! tror faktiskt att jag ska till skolan imorgon men då måste jag plugga lite idag för det ät nämligen så att vi har en läxa i drama som ska göras så önska mej lycka till !!
mamma håller på att laga mat nu så då blir det så att jag äter först men jag har inte riktigt fått tillbaks min aptit en men det är bara bra för då tappar man nåra kilon kanske.......?
ifall det blir så att jag går till skolan imorgon kommer jag att sakna all GOD MAT man fick till lunch , lixom när jag kommer till skolan igen så kommer man få den där ofräscha  maten som katt mat är nyttigare än :o
men nu ska jag sluta klaga och gå ner och äta för mamma ropade nyss att maten var klar :p
puss ha det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0