Dagens planer

idag åker mina kusiner vid 12 tror jag.
Klockan 1 ska jag dina och anna cykla till innebandyhallen och kolla på mixdagen för att melinda är med och äta cuphamburgare  för cuphamburgare är de godaste hamburgaren som finns! :P Efter det ska vi cykla till ishallen och se på en dansuppvisning med ida.
Ikväll blir det tjejkväll med alla tjejer i min klass hemma hos hanna.Vi ska äta där och så har vi delat upp så att alla tar med sig olika saker. Jag och dina ska ta med oss tre påsar popcorn och ett kilo godis :)


Kommentarer
Postat av: Viki

Hej!:D

Vad fin blogg!

Aa, visst kan jag hjälpa dig med designen:D Fast är lite sjuk nu, så orkar inte, men senare gör jag det gärna=)



Rösta gärna på mig i veckans blogg i mitt första inlägg:)

Kram!<3

2010-04-24 @ 12:07:32
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0