Deprimerad

Har inte bloggat på grund av att i Onsdags på träningen hände det något med mitt korsband så jag kan inte spela nu, mina tränare och skolsyster tror att det är en blödning  där och att jag kan spela så fort knät svullnat ner.Mitt knä kommer aldrig  bli som det en gång varit pågrund av att mitt korsband gick sönder i somras på zlatancamp. Men jag har varit så rädd att korsbandskadan har gått upp och jag inte får spela på ett halv år igen och varit väldigt lessen. För då måste jag operera. Men förhoppningsvis så kan jag spela om max en vecka och för att jag inte ska få fler *blödningar* måste jag träna mitt knä varje dag en halvtimme . För ifall det händer som det hände i onsdags tar muskler emot tyngden som kommer på korsbandet och då blir det inte så ofta blödningar.


Kommentarer
Postat av: Viki

Hoppas det blir bättre!<3

Kram=)

2010-04-24 @ 19:06:31
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0