Gårdagen

Igår kom mina kusiner hit men dom åker tyvär idag :(
Men igår gungade jag , dina och newwe på dagiset en minut bort från vårat hus och prata i telefon och lyssna på musik. Efter ett tag  ringde ida och ville komma och de fick hon ju självklart och med sig hade hon anna.Vi bestämde  oss för att cykla  till daniel och det gjorde vi och där va vi en timme ungefär innan vi cyklade hem.När jag dina och newwe kom hem hade vi lite mys pys och såg på catch me if you can med tom hanks och  leonardo dicaprio.


Kommentarer
Postat av: ida

natalie..... jag har inte ens sett den filmen men, jag ser att tom cruise inte har huvudrollen, utan att det är tom hanks!!!!! haha ,puss:)

2010-04-25 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0