Torsdag,fredag,lördag

Ni får ursäkta för en dålig uppdatering men jag har inte haft tid till att blogga. Men ni ska ända få veta vad jag har varit så upptagen med;)

Tordag:
Sista dagen i skolan och man fick lite godis och  slutade klockan två och äntligen började vårat lov!
klockan sex gav jag,dina och anna oss i väg för att cykla för första gången i år, det va ju ett sånt härligt väder!Först cyklade vi till pia där vi köpte lite godis sedan cyklade vi och mötte daniel i kanske en timme.De fick räcka så för de blev  mörkt. Vi kom hem halv nio. Och så vart det inte mycket mer med  den torsdagen förutom att anna sov hos oss och vi såg på film.

Fredag.Vi gick upp vi halv ett efter att ha smaskat på chips och dummleklubbor i sängen medans vi såg på film.Ingen riktig frukost vart de där.Senare gav vi oss ut för att cykla tills mamma ringde och berätta att vi skulle äta och grillatt vart de. Efter maten cyklade vi tills det blev ganska mörkt och då åkte vi till anna och där åt vi godis och chips och såg på film och så vart det också att vi sov där.

Lördag: Vi vakna upp hos anna ,åt frukos och gick ut för att cykla.Gud vad vi har cyklat men man får passa på när det är härligt väder! Vi stanna vid ett dagis och där gungade vi och tog massa bilder och nu har alla gått hem till sig.
helena håller upp påskägget vi fick godis ifrån i skolan som vi sedan gick iväg med :P
 jag och anna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0