fannacupen

aa igår kom man hem efter en underbar helg med bara fotboll! hade grymt kul fast att det inte gick så bra men man kan ju inte vinna hela tiden eller hur? vi kom iallafall till b final och det är faktiskt inte så dåligt tycker jag :)  och min önskan slog in , jag blev matchens lirare på  finalen! hahah då man faktiskt minst anade det för alla andra matcher har man hoppats men då har man inte blivit och så sista matchen ger man upp och då blir man , hahah så vart det förra året också! jag älskar mitt lag och vill tacka för en underbar helg med fotboll och så körde vi ju lite bowling också :) :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha gumman jag tycker också att alla gjorde ett super jobb puss på dej!

2010-02-02 @ 15:17:05
Postat av: jennifer

Omg ! haha :D <3

2010-02-03 @ 18:44:03
URL: http://www.mittmode.devote.se
Postat av: carro

haha OMG! vilket ruffs jag hade när vi spela bowling ta bort haha! <3 <3

2010-02-04 @ 16:11:32
Postat av: julia

aaaaaa hahha alla är otroligt snygga :P

2010-02-06 @ 10:25:03
URL: http://mittmode.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0