skolan

idag följde jag och dina våran kära kusin till hennes skola och det va väl trevligt, trevliga människor trevliga lärare. Dom vet inte hur bra dom har det asso , deras skola äger våran.
klockan två hade dom profil och då har  newwe  dans så då skulle vi egentligen följa med men dina gjorde de men inte jag för jag , max och rami va ute och körde lite kondistion.
vi joggade en bit och sen körde vi intervaller och till sist joggade vi ner. Det va värkligen skönt att röra på sig och känna att man gör nåt man kommer få nytta av,och det va ju bara en minus idag och då får man passa på att vara ute.


Kommentarer
Postat av: Maya<3

Hellu Nutts lr "Lie"

Jag saknar dej jätte mkt o vet du jag tränade med ditt lag i torsdas de va jätte kul!

2010-02-26 @ 11:09:39
URL: http://baya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0