ville spy!!

ikväll va det ju kondistionsträning och det var så jävla jobbigt för mej eftersom jag inte hade sprungit på tre veckor pga att jag har varit i egypten. och det här va bra mycket jobbigare än tidigare kondistionsträningar , dom andra var inte ens jobbiga om man jämför dem! vi skulle springa intervaller eller vad det nu kallas och det va grymt jobbigt! jag vet inte om vi sprang 6 eller fem km men man fick bara en minuts vila innan man börja springa igen och jag fick tårar och maskaran bara rann jag kunde inte hålla mej jag ville spy för att slippa springa mer kände mej faktiskt döende! men tro det eller ej men nu är det över och imorgon blir det kondistionsträning ( igen :s)  med damerna och sedanär det  fys direkt efter :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0