Dalarna

nu är jag hemma från dalarna.
vi åkte dit igår efter skolan för att hämta max den sötaste hunden i världen :) på köpet fick man träffa sina nära och kära. på freda kvällen gick jag dina och newwe ut för att träffa emma andersson och när vi hade mött henne väntade vi på att emma hedin skulle sluta sitt ''jobb'' för att sedan bara gå och ha skoj ute. vi hade as kul men sen blev det kallt och då gick vi hem till emma andersson och va i hennes rum och bara flumma. PLÖTSLIGT började newwee och emma andersson att tjaffsa om att vi skulle knacka på nån eller om han inte kommer ut eller något och jag och dina bah va?? och så höll dom på å smsa me någon och dom ville inte seja vem så dina tog newwes mobil och då hade hon smsat me eddie (en snygg kille i emmornas och newes klass) och sagt att smsen var från oss och vi visste inte ens vad hon hade skrivit, taskigt tycker jag !! aa men han bor typ granne me emma och han va med en kompis och aa det vart lite konstigt men vi fick se dom iaf hahah XD sen när vi va ute och gick kom morbror och plockade upp mej ,dina och newwee och körde oss hem till honom där vi då slagga .
aa idag då hade newwee basket match och dom vann med 94 - 9 och på matchen fick vi träffa emma andersson men tyvär inte emma hedin för hon åker till thailand idag. saknar dalarna redan .

puss ha en trevlig kväll♥

 newwes basketmatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0