förlåt!

jag vet att jag har gjort flera misstag men jag erkänner det och försöker bättra mej , jag vill att du tror på mej och litar på mej. Jag skulle aldrig göra dej ont för du är min vän och du behöver mej nu så snälla förlåt mej. jag mår så jävla dåligt för jag vet vad jag har gjort mot dej, du har det inte änkelt och jag ville förbättra det men jag gjorde motsattsen. Det har hänt mycket saker mellan oss som inte borde hänt och det va svårt för mej att berätta för dej att jag inte ville detta och att jag bara ville vara vänner men du jag bryr mej om dej och det är så mycket så du inte ens kan tänka dej det<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem

2010-01-24 @ 21:43:00
Postat av: ida

vem är det du har gjort nånting mot?<3

2010-01-25 @ 16:19:08
Postat av: Anonym

hallå

2010-01-26 @ 12:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0