malmö!

idag flyger jag till malmö och 9 flyger planet från arlanda, nu är klcokan 4 och så tidigt vaknade jag så att jag skulle kunna hinna blogga ett inlägg innan jag åkte,klcokan 6 måste vi åka hemifrån för då är vi på arlanda till klockan 7 för man måste va där 2 timmar innan flyget flyger.
hahah och jag är så jävla smart för jag skulle lägga mej tidigt och då blev det vid ett och jag somna typ inte förän 2 så jag har bara sovit två timmar idag så jag är as trött.tänk att jag gjorde allt det här för bara eran skull. jag är bara för generös:P Men i malmö ska det shoppas och badas och så ska jag träffa chams och zena och sist jag såg dom va när vi fira nyår tillsammans hemma hos oss förra året så det va ju då ett år sen. men nu har jag andra saker att göra så jag får se om det blir något bloggande i malmö puss älskar er ha det naajjs♥
 pyamas out fit :)
haha jag är så jävla cool!

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Nu har jag precis startat en fototävling. Skulle vara jätteroligt om du ville vara med. Temat för den här gången är Vinter. :) Läs mer om det här http://justjohannas.blogg.se/2010/january/fototavling.html#comment

KRAM!

2010-01-05 @ 20:32:16
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0