Fredag

Igår kom mina underbara kusiner till lilla bålsta. Dom ska stanna här under helgen:) Igår  vi åtta tiden bestämde vi oss får att cykla till skolan för att spela lite fotboll och det gjorde vi. Efetr ett tag kom det två killar som ville va med. Dom heter Niklas och simon. Jag har för mig att dom tog studenten samma dag och dom eller en av dom iaf va en aning packad när vi spelade och dom så jävla roliga, hahah vi skratta så jävla mycket hela tiden och kom på massor av roliga smeknamn som vi kallade varandra.Min kusin newwe är inte så förtjust i fotboll men idag sa hon att hon aldrig har haft så kul när hon spelat fotboll och hon gör säkert om det elller hur jeanjacka? XD

dålig bild men det va gårdagens out fit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0