stockholmsdag!

i torsdags va det stockholmsdag och som tänkt vart det en underbar dag!! Vi samlades vid tågstationen vid nio och sedan tog vi tåget till stan. min klass va på ett museum om kungar och drottningar och vi hade så jävla kul där hahah,min klass är så jävla skön älskar verkligen den. Vissa leker utvecklingsstörda och vissa lekar busiga m.m och folk bara tror på de. Men iaf när vi vi klara där tog vi djurgårdsfärjan för vi skulle till skansen. Där åt vi och kollade på djur och sedan fick vi sluta. Mär vi hade slutat gick jag,Dina,Anna,Ida och Melinda till grönan och hade as kul! Och gissa vem vi såg där? Jo kissie och Peter jide :)

Tyvär lämnade jag mobilen hemma så jag tog inga bilder men mina vänner gjorde det så när jag fått dom lägger jag ut dom;)

Här är en bild när jag och mina vänner va på grönan efter stockholmsdagen förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0