utvisning

Idag va det ju borta match mot Enköping.
Matchen hade världens stördatse domare!! Vanligtvis brukar jag inte klaga på domare men nu kan jag inte undvika det för han sög verkligen!! Vi fick inte köra närkamper och när vi gjorde det fick  Eköping frispark och dom fick tillochmed  en straff en gång. så då blev jag så  jävla förbannad och då sa jag till domarn:   snälla rara du, kan vi inte få köra med närkamper? Då fick ja ett gult kort. Så jävla onödigt seriöst han kan bara ta sig i sjärten!
Och så var det en gång jag fick bollen och  dribbla förbi deras  backlinje och sen han dom ikapp mig och tre stycken sprang  in i mig och jag ramla och självklart så blåste inte domarn och jag bara låg där och skrek. Då kom en back från deras lag och bah: upp med dig. Jag bah: håll käften ditt jävla cp barn. Självklart så hörde domarn och gav mig rött kort direkt och då kom den där flickan och bah: en ursäkt kanske? och jag bah : jag tänker fan inte be dig om ursäkt och gick av plan och satte mig i avbytarbåset och snacka skit om domarn med melinda haha :)


Förresten så slutade matchen 1-1 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0