Död!

igår va jag med om den värsta träningen jag någonsin tränat!
Vi hade intervaller och jag kunde bara göra 3 /9 stycken och sen gick de inte mer pga av mina axlar och fler saker. Mitt problem är att jag springer konstig, jag putar med rumpan, lutar fram ryggen,svänger på höfterna och så gör jag något med fötterna och då ser de jätte tungt ut när jag springer och då får jag ont i muskeloråden som axlar och vader.
Det är därför det är jätte jobbigt för mig att löpa men idag ska ja ringa upp min gammla sjukgymnast så kan hon hjälpa mig att springa rätt :D I övrigt har förra veckan och den här varit bland dom värsta , har varit sjuk men jag har ändå gått till skolan men det va två gånger de verkligen inte gick för jag hade vättskebrist och huvudverk så jag stannade hemma och trots de pluggade jag arslet av mig och igår hade jag tom feber men vi har så viktiga prov som det måste gå bra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0