Fredag

fredagen var en underbar dag! Visst jag va väldigt trött men vi slapp några lektioner och fick se på film så det va mysigt.Våran sista lektion var idrott och det var den roligaste idrotten jag varit med på!
Det va valfritt så man kunde välja vad man ville och då valde jag, dina,anna,melinda,mia,mario,max,viktor,andreas f och stoffe fotboll.
Alla går i min undebara klass och därför kan man bara släppa loss och ha kul med dom och bara va sig själv och det va verkligen alla, alla sprang omkring och bara skratta och fjanta sig. vi hade grymt kul och jag har upptäckt att det är jätte jobbigt att skratta och springa samtidigt! Vi får inte glömma alex som också va med på sätt och vis, han var domare. Han hade glömt idrottskläder och han ville ju vara med så det fick duga för honom och ´dessutom var han den bästa domaren som en männsika kan va! :P

på kvällen blev det föreldrar fritt så vi lagade tacos :P
 jag hackar grönsaker, jag är en riktigt mästerkock må jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0