Helgen

 Fredag:

Tyvär har jag inte hunnit uppdatera i helgen men nu ska ni ändå få veta om vad som hände under helgen.
Det började på fredagen hemma hos anna där vi åt en god middag och sen såg vi på prinsessa, en jätte bra film. Sedan forsätte vi kvällen med en till film som gick på tv och lite gott till. Vid 12 ( tror jag) kom mamma och hämta mig , dina,ida och melinda , anna kunde tyvär inte följa med.Hemma hos mej såg vi yttligare på massa filmer innan vi gick och la oss.

Lördag:

Vi vakna vid 9 för ida var tvungen att åka hem vid halv tio. När ida hade gått gick vi och la oss och låg till 11 då vi gick upp för att äta frukost. Efter frokost lata vi oss , fixa oss och sen gick ut för att träffa daniel. Vi gick i typ 25 minuter sen hann vi bara träffas i 10  minuter sen sprang vi hela vägen hem för att vi skulle äta , det blev grillat! mums!:P
Sedan såg vi på film och efter filmen gick vi ut till ett dagis och gunga i en chinagunga och där satt vi tills det kom en jätte rolig pojke med bäst humor! vi blev bästa kompisar haha :D

Söndag:

Melinda sov hos mig igen och klockan 10 var det träning och det gick sådär, efter träningen pluggade jag so (religion) för vi har prov på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0