Hemma

Dålig uppdatering igen men men försöker blogga så mycket jag kan, man kan ju inte lägga ner hela sitt liv på datorn right?!:P
I lördags kom jag iallafall hem från dalarna och jag hade med mig min kära kusin nivin .
på vägen hem bytte vi tåg tre gånger, vi började åka från borlänge - sala , sala - västerrås , västerrås - enköping , enköping- bålsta. när vi skulle ta tåget i västerrås vart det väldigt skoj, ska försöka förklara så mycket som möjligt.

 
Nivin: åker det här tåget verkligen till västerrås?

Natalie: jag vet inte , den är för tidig?

då kom en kvinna och frågade oss:

Kvinnan : vet ni om det här tåget går till västerrås?

Natalie: hahah vi vet inte vi undrar precis samma sak Xd

Dina: ska jag fråga någon på tåget?

kvinnan: aa gör det , jag gör också de.

Dina och kvinnan gick in och frågade folk och dina hitta en kvinna och då frågade hon :

Dina: vet du om det här tåget går till västerrås?

kvinna nr 2 : jag tror det, eller jag vet inte, jag är inte säker, men jag tror att jag är säker.

så dina kom tillbaka och sa vad hon hade fått höra och den andra kvinnan kom också tillbaka och hon fick ungefär samma svar.

Natalie: men aja skit it, hamnar där vi hamnar.
 
så till sist klev alla vi på tåget och vi hade en egen vagn tills en söt pojke kom och satte sig i samma vagn och vi lärde känna han och han va jätte söt och trevlig , ångrar att vi inte fråga om hans nummer XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0