MVG!

vi har haft två prov om grekland , första är typ om antikens greklan och andra är om romarriket.
jag har också gjort en fördjupning som jag fick plus på för man kunde alltingen få plus eller minus .
Har man fått plus kan de höja ens betyg på provet tex om man har ett starkt g då får man vg om man alltså fick plus på sin fördjupning. jag hade skrivit 10 sidor om faraoner och hur dom begravdes i sina pyramider o sånt och de fick jag ett plus på. fÖrsta provet fick jag ett vg och på de nyaste fick jag mvg . Men för att jag fick plus på min fördjupning blev första provet ett mvg istället så jag fick mvg på båda proven och nu har vi slutat med grekland och mitt slut resultat vart alltså mvg. Nu har vi börjat med religion och det är väl spännande!:) <3

 det lönar sig med mycket pluggande :)


Kommentarer
Postat av: olivia<3

Grattiis sötnos!,älskar dejj<333

2010-03-05 @ 21:51:48
Postat av: Maya ;)

Grattis!!

2010-03-06 @ 08:39:33
URL: http://baya.blogg.se/
Postat av: Natalie

tack :) <3

2010-03-06 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0