SAKNAR!!

Saknar mig och dig , saknar oss alla tillsamman. Vi hade alltid jätte kul. Vi brukade se på film hela natten i stugan, gå ut med hunden , cykla och spela fotboll och sjukt mycket mer ! Vi gjorde allt och hade alltid jätte kul. Du var min bästa vän. Jag brukade berätta allt för dig och jag litade verkligen på dig till 100%.
Jag saknar verkligen allt, dina kramar dina närvaro och precis allt. Vet faktiskt inte vad som hände mellan oss  men jag saknar allt, brukar alltid sitta och tänka på allt vi gjorde och skratta åt allt sjukt vi kom på :)

 väldigt gammla bilder <3

Kommentarer
Postat av: Micke

shiiiit.....



när man ser det här så känner man sig som en idiot

2010-03-15 @ 14:13:19
Postat av: Natalie

ja, allt som hände va så onödigt :(

2010-03-17 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0