söndag

igår skulle vi egentligen spela match mot bålsta ff men så började de tyvär snöa och matchen blev inställd. Jag blev as sur och irriterad för nu hade man ju vaknat packat , bytt om och installerat sig på de men så blir de inte av! Men då va pappa snäll och bjöd på bio istället.Vi åkte till kista och deladelite på oss, jag,anna och dina såg alic i underlandet, min lillebror såg på prinssesan och grodan och mina föreldrar såg på from paris with love. Våran film va jätte bra och jag älskar dom där små tjocka pojkarna , grymt söta! Sen vart de shopping och efter shoppingen åkte vi hem och kom hem vid tio.

riktigt balla örhängen!

Klänning: HM 149,90 kr
Linnen: HM 49,90 kr styck
tidnings tshirt: New yorker 79,90 kr
Blommig tshirt: New yorker 139 kr
Örhängen: ur och penn 29 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0