Läkarbesök i Enköping

Har nyligen kommit hem från ett läkarbesök för mitt knä i Enköping.
Det gick väl inte så jätte bra eftersom han tycker att jag ska sluta spela fotboll.
Han bah: har du bra betyg i skolan? Och jag bah: aa dom ser väl bra ut.
Han ba: bra sattsa på skolan och få dig en bra utbildning för man vet aldrig vad som kommer att hände m.m.
Och tårarna bara rann och jag grät så himla mycket för jag vill så gärna spela fotboll och jag vill skapa kariär och sattsa allt!Men jag tänker fan inte sluta , jag tänker forsätta spela fotboll hur jobbigt det än blir med mitt knä! Imorgon har vi också tid i Uppsala för att köpa ett bra knäskydd som kommer underlätta för mig och det kommer kosta runt 3 tusen sa han så han skickar dit en remiss för då kanske det blir gratis eller billigare.

Men hoppas allt ordnar sig när jag fått ett riktigt bra knäskydd så jag kan forsätta sattsa på fotboll för jag älskar verkligen de och det är min största önskan!

Kommentarer
Postat av: Anna

sötis jag finns, det e bara att snacka om det blir jobbigt <33

2010-05-10 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0