Måndag

Jag är inte så förtjust i måndagar men som vilken annan dag som helst så måste man ta sig igenom dagen.
Idag slutade vi ett istället för två för vi hade ingen lärare till sista lektionen så jag, anna och dina cykla hem till mig för att packa träningskläder och sedan cykla hem till ida där även melinda skulle va.Där va vi alla samlade och vi solade,pluggade och fika och hade jätte trevligt och sen va det ju dags för träning så vi bytte om och anna cyklade hem. Men ida och dina vart aldrig klara och tillslut va det bara fem minuter kvar till träning så jag och melinda cyklade i förväg och vi skynda oss och så när vi kom fick vi värsta utskällningen av våra tränare för att vi kom försent och då fick jag för mig att fråga hur sent vi kom och dom bah: 3 minuter. Lite överdriven utskällning för tre minuter men nästa träning får man se till att komma i tid. Ida och Dina kom typ 10 minuter efter oss.

Ida och Dina
 
Mitt knä skydd som jag måste ha när jag spelar fotboll
 så ser de ut bakifrån. Kan inte spela fotboll utan det för mitt korsband är för svagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0