slagit vad!

Jag , Melinda, Daniel och mario har slgit vad. Vadet är att jag och melinda inte får sminka oss förs skolavslutningen. Ifall vi klarar det får vi en marabou var och om inte får dom 30 kr var.  Det är ju lite tråkigt att man inte får sminka sig för det är kul att göra sig i ordning om man ska någonstans. Exempel gröna lund , stan , fester, på besök osv. Men det finns också massa fördelar me att inte sminka sig och jag tror inte jag behöver rabbla om några exempel för alla tjejer vet nog ;) Men jag vet att jag och melinda kommer att klara oss fint :D


Kommentarer
Postat av: - Savefors

Svar: Låter super det =)

Jodå bara fin fint här =)



Kram!

2010-05-08 @ 20:39:03
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0