Nämen tjenare!

Hejsan! Dina här, Natalies andra halva ;)


Just nu sitter jag och Natta framför TV:n och kollar på två filmer, "Här med förklarar jag er Chuck och Larry" och "Flightplan".
Vi ser på de medan vi väntar på "Jersey Shore"

Jaha... det finns inte så mycket att skriva en sånhär söndagskväll faktiskt.
Så jag skriver lite mer om vad som gjorts idag.
Idag var laget i Enköping för att kolla på match. Landskamp mellan Sverige-Norge. Detvar såklart kul att titta på närdom spelade,men jag trodde att det skulle vara lite mer... action i det hela. Men man ser ju inte lika bra från läcktaren än på marken. 
Matchen slutade att Sverige vann med 2-1. Sedan åkte vi hem, och då gjorde jag och Natalie lite chockladbollar. Två sorter, en halv sats med grädde och en hel sats med vanlig recept. Vi försökte få dom gräddade som dom får till dom på t.ex caféer, vi lyckades inte riktigt med smaken men med färgen gjorde vi det i alla fall ;)
Men dom vanliga var mycket godare.

Men nus ska jag kolla klart på filmen Flightplan, så ni hörs senare med Nataliev:) Hejdå! PUSS!♥
Men här kommer lite bilder från matchen...












En bild på mig :) ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: Hihi vad kul att du tycker det! Det blev ju lite knas så vi slutade skriva i den gemensamma bloggen, så nu har jag typ min 10e egna blogg ;) puss, desamma! <3

2010-10-13 @ 20:47:33
URL: http://tolvcm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0