Dom har gjort det igen!

Idag hade vi vikarie och den vikarien är den snyggaste mannen jag någonsin sett i hela mitt liv!! :O
Seriöst jag kunde inte jobba på matten idag, jag kunde helt enkel inte vända blicken från honom!
Varför lyckas för de mesta våra lärare fixa snygga vikarier ? Det här va kanske femte gången?
Men dagens vikarie (Marcus) tar priset!

Efter skolan följde min kära vän anna med mig hem och då vart det pingis och promenad!

 DEn bjuder jag på!
 Galet folk?


Älskar mina nya skor :D
 Underbart med höst!

Kommentarer
Postat av: Cornelia ' One part of thefive '

Fina bilder :)

Haha, satsa på vikarien natta ;) <3

2010-09-14 @ 21:34:36
URL: http://thefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0