Grymma brudar!

Jag har helt seriöst haft sju underbara,fantastiska,sagolika,otroliga,förbluffande ,ska jag forsätta?
iallafall år med er! Vi har vunnit flera cuper och våran serie tre gånger  och två gånger spelade vi i en serie för
 95:or,vi har också vunnit dm för 95:or!
Inte skulle de räcka med de,vi har också vunnit massvis med cuper. Vi är helt enkelt grymma!
Idag spelade vi våran sista match tillsammans och vann en serie,otrolig känsla. Jag älskar verkligen er flickor vi har alltid haft riktigt kul tillsammns. Vad ni än väljer att göra med fotbollen önskar jag er lycka till.

 vem är bättre än oss på att fira? med champagne och allt :)

Kommentarer
Postat av: Max

och dessutom så har ni faktist vunnit massa cuper!

2010-09-27 @ 00:22:19
Postat av: julia

älskar dig nathalie!!<3

2010-10-03 @ 14:36:25
URL: http://myphotos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0