äntligen bloggar jag!

äntligen bloggar ja har ju typ inte gjort det på as länge men det har tyvär varit att jag inte haft tid och inte orkat.
just nu sitter jag hemma hos jossa med en hel mängd andra mysiga tjejer, vi ser på film och vi har varit ute en stund och flummat oss och ätit pizza :p idag i skolan tog vi förväl av våran no praktikant som haft några lektioner med och han är bara för bäst kommer sakna honom , hahah men iallafall så gjorde vi sån här jul sak på elfyourself.com och det va ju as naajjs!!! jag, dina , anna , melinda, och ida gjorde ett och gud va jag skratta har fortfarande ont i magen XD

http://elfyourself.jibjab.com/view/j8fks8Bm4Ai8LLfo?cmpid=ey_fb_self alla kollar in och jag lovar, det är inget virus ;) <3   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0