skidor!

Igår åkte jag med skolan till Borlänge för att åka skidor i Romme. Vi hade en egen buss som lämnade lilla Bålsta klockan sju och tog oss hem klockan halv fyra. Usch så trevligt jag hade! Både på bussresan och i backen!
Var dock den första gången jag åkte skidor men bra gick de.Vårt första åk förutom barnbacken var gröna backen som tog oss en hel timme! HAHAH Dina åkte av banan och in i träd flera gånger och hon som ändå åkt skidor innan, jag ramlade inte en enda gång på hela dagen. Erkänn att det är grymt för första gången? Under dagen blev jag bara grymmare och grymmare. Det slutade med att jag åkte röda backen. Jag är så STOLT över mig själv!
 ÄLSKAR HJÄLMEN!
 Vår buss :)


LOVE TO YOU GUYS <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0